Publicat per

Flash 3: La consciència d’entendre l’espai

Benvingudes i benvinguts de nou :)

En la primera part de l’activitat, he escollit una imatge d’un carrer japonès que l’he extret d’una revista d’una agència de viatges. L’elecció d’aquesta imatge ha sigut perquè la perspectiva de la fotografia em donava moltes línies de fuga i podia marcar el punt de fuga dins de la mateixa imatge, fet que ho trobava bastant fàcil a l’hora de poder traçar aquestes línies. Considero que he fet totes les línies que poden sortir des d’aquest punt de fuga. A continuació es pot observar el dibuix.

La segona imatge que he escollit per fer el segon dibuix és una instal·lació artística perquè, igual que l’anterior fotografia, té nombroses línies de fuga. He intentat buscar escenes d’alguna sèrie que m’agrada, però no en trobava cap en les quals es pogués observar bé punts de fuga. Per tant, he optat per aquesta opció, i en veure aquesta fotografia no m’ho he pensat dues vegades, ja que, desconec si ha sigut gràcies a la visualització dels recursos, però he vist clarament gairebé totes les línies de fuga i m’he posat mans a l’obra.

M’ha resultat una flash entretinguda i fins i tot m’he animat a fer més proves amb imatges. M’ha agradat molt!

Debat2el Flash 3: La consciència d’entendre l’espai

1. Elisenda Serra Subirats says:

Ho sento per la qualitat de la imatge, ho he fet amb la impresora de casa i no la de la feina (al no tenir temps) i, al ser vella, no puc triar la resolució de la imatge…

2. Òscar Julve Gil says:

Elisenda,

L’exercici està ben resolt.

Per enriquir-lo, potser caldria haver triat, en algun dels casos, una perspectiva amb dos punts de fuga, enlloc de treballar en ambdós casos amb una de central.

Falta el dibuix sobre una superfície transparent.

Endavant!